۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

جوردن باروفس در گفتگو با ان بی سی:

بسیار خوشحال و هیجان زده‌ام

بسیار خوشحال و هیجان زده‌ام

قهرمان المپیک 2012 لندن از ماندن کشتی در بازی‌های المپیک ابراز شادمانی کرد و گفت بیش از اندازه هیجان‌زده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کشتی که پیش از این اعلام شده بود در خصوص آینده حضور آن در بازی‌های المپیک تصمیم‌گیری خواهد شد شب گذشته در رقابت با رشته‌های اسکواش، سافتبال و بیسبال برای ماندن در این رقابتها، برنده شد.

"جوردن باروفس" که در وزن 74 کیلوگرم با شکست صادق گودرزی از ایران به مدال طلای المپیک 2012 رسید یکی از کسانی بود که از همان ابتدا نسبت به این تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک اعتراض کرد. وی اکنون که کشتی در المپیک ماندگار شده بیش از اندازه خوشحال است.

"جوردن باروفس" در گفتگو با شبکه خبری ان بی سی اظهار داشت: مردم و زنده شدم. در حال حاضر بیش از اندازه هیجان زده‌ام.

وی که پیش از این در گفتگو با همین شبکه گفته بود آمیزه‌ای از عصبانیت و غم است، ادامه داد: من به المپیک 2020 فکر می کردم. اکنون دیگر به هیچ وجه به آن فکر نمی‌کنم. من هر آنچه از دستم برمی‌آمد انجام دادم. روشن است که با مشارکت و  توانایی‌های ورزشی که از آن برخوردارم سعی کردم برای این ورزش اعتبار جمع کنم که به عقیده من این امر، خیلی مهم بود. می‌خواستم صدایی باشم که شنیده می‌شود و این امر با رقابت میسر بود.

باروفس در ادامه گفت: برای من خیلی اهمیت داشت که کشتی در المپیک بماند هرچند که شاید این فرصت را پیدا نکنم تا در المپیک 2020 حضور داشته باشم. اما جوانان کشتی گیر بسیاری را می‌شناسم که در این رقابتها حضور خواهند داشت.

کد خبر 2131875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha